субота, 18. фебруар 2017.

Kompromis pizza


Testo za pizzu sa malo laganijim sastojcima nego regularno. Napravljeno od integralnog brašna, bogatije vlaknim i dosta finijeg ukusa. U nastavku sledi recept, a filovanje prilagodite sebi, ja sam samo dala neki predlog.

Potrebno:

Za testo:
-20 kašika integralnog brasna (ražano, ječmeno, pšenično)
-oko 130ml kisele vode
-prstohvat soli
-2 kašike maslinovog ulja ( može i neku drugo koje inače koristite)
-pola praška za pecivo

Za top:
-4 kašike paradajz pirea, soka(moze običan iz tetrapaka, domaci)
-6 srednjih šampinjona
-1 manja crvena paprika
-8 šnita pršute ili slanine (kod mene je bila domaća, to uglavnom jedem)
-2 kockice sira (ovde kravlji domaci)
-4 masline
-origano, biber, bosiljak, semenke


Za testo sve suve sastojke sjedinite u posudi, dodajte ulje pa zamesite testo sa vodom, treba da bude tvrdo da moze da se razvije oklagijom. Volim da je tanko, ivice povijete da vam fil ne bi "bežao" i natopio lepo koru. Ne podmazujem pleh, pečem na alu foliji ili pek papiru. Zapečete testo 5-6 minuta na 180, pa onda filujete. Paradajz sok ili pire sta imate, posipate origanom i drugim začinima po želji, ređate suvomesnato, pa listiće šampinjona, rendate sir, kruziće maslina, papriku. Na kraju opet malo origana, i pospete semenkama(susam, lan suncokret). Pečete na 180-200 stepeni, oko 20-25 min, zavisi od rerne, a i od toga koji stepen upečenosti volite. Moj predlog je da ovo jedete za doručak, uz neki jogurt, kiselo mleko i sl. 





Нема коментара:

Постави коментар