субота, 18. фебруар 2017.

First One

Za druge, a i za mene, zbirka instant ideja. Pošto nisam mogla da se uklopim ni u jedan režim ishrane, hrono, lchf, razne dijete bazirane da određenim namirnicama, smislila sam svoj. Za sada super funkcioniše pa se i drugima svidi.
Ne nagrađujem se slatkišima i kalorijama vikendom, za praznike, rođendane, i sl.
Nagrađujem svoje telo zdravom i kvalitetnom hranom, naporno vežbam. Uživam u tim rezultatima , dobrom osećaju.
Treninzi su jako bitni, ali i ishrana igra jako veliku ulogu. Testirajte sebe pa ćete videti o čemu govorim. Bez rezultata nema podsticaja,a oni su jedno mogući ako ste uporni.

Sto se tiče mog sistema, doručak mi je obilan uglavnom, raznovrsan, jedem ranije, pre 10h. Naredni obroci su sa dosta manjim unosom ugljenih hidrata, bazirani na povrcu,mesu,ribi. Nikakva filozofija, samo je potrebno da imate ideje, pa eto ovim blogom mozda nekima  taj problem i rešim.

Uvodni post je bio poželjan, al opet da ne dužim.

Recepti i ideje su uglavnom bazirani na već postojećim, ali uz modifikacije i prilagođene mom sistemu. Izabrala sam pizzu kao prvi recept, čisto da ne pomislite da sam neki freak, koji jede sirovu i bezukusnu hranu, bez brašna ulja i sl.



Kompromis pizza




Za testo:
-20 kašika integralnog brasna(ražano, ječmeno, pšenično)
-oko 130ml kisele vode,
-prstohvat soli
-pola praška za pecivo

Za top:
-4 kašike paradajz pirea, soka(moze običan iz tetrapaka, domaci, ali ne kečap)
-6 srednjih šampinjona
-1 manja crvena paprika
-8 šnita pršute ili slanine(kod mene je bila domaća, to uglavnom jedem)
-2 kockice sira (ovde kravlji domaci)
-4 masline
-origano, biber, bosiljak, semenke


Za testo sve suve sastojke sjedinite u posudi pa zamesite testo sa vodom, treba da bude tvrdo da moze da se razvije oklagijom. Volim da je tanko, ivice povijete da vam fil ne bi "bežao" i natopio lepo koru. Ne podmazujem pleh,  pečem na alu foliji ili pek papiru. Zapečete testo 5do6 minuta na 180, pa onda filujete. Paradajz sok ili pire sta imate, posipate origanom i dr začinima po želji, ređate suvomesnato, pa listiće šampinjona, rendate sir, kruziće maslina, papriku. Na kraju opet malo origana, i pospete semenkama(susam, lan suncokret). Pečete na 180do200 stepeni, oko 20-25 min, zavisi od rerene,a i od toga koji stepen upečenosti volite. 
Moj savet je da ovo jedete za doručak,uz neki jogurt, kiselo mleko i sl. 





Нема коментара:

Постави коментар