субота, 25. фебруар 2017.

Chiz


Često pečem slane mafine, ali uvek drugačija srazmera sastojaka. Ovaj put sam rešila da definišem recept, pa sam rešila da to bude opcija sa minimumom brašna i bez ulja. Mislim da sam uspela u tome, jer su baš ono što sam tražila, puni proteina.


Potrebno:
-3 komada jaja
-1 čaša (od 180ml) sira(ovde je bio domaći, može feta,ella...)
-5 kašika regularnog jogurta
-3 kašike kukuruznog belog brašna
-3 kašike integralnog( ja sam koristila pšenično)
-1/2 kesice praška za pecivo
-4 listića slanine(ili bilo sta drugo suvomesnato, a da je bar malo masno)
-šaka brokolija
-semenke za posipanje po ukusu( ja sam koritila lan i susam)

Uključite rernu da se greje na 180 stepeni. Prvo umutite belanca dobro, pa dodajte žumanca i sve to  sjedinite dobro. U posebnu posudu umutite sir i jogurt u što glađu masu. Ovo dodajte jajima i jos malo mutite na najslabijoj brzini. Oba brašna i prašak za pecivo lagano sipajte u masu i izmešajte spatulom da ne izgubi volumen previše. Podelite na pola testo i jedan deo neka bude sa slaninom, a drugi sa seckanim brokolijem. Ovo je naravno samo predlog možete sve sa slaninom(potrebno vam je više od 4 listića onda) ili sve sa brokolijem(potrebno više brokolija onda). Pretpostavljam da bi se dobro uklapali i seckani kiseli krastavčići ili seckana barena šargarepa, eto još par ideja koje možete probati. Pekla sam ih u silikonskim kalupima, ako nemate onda obavezno u korpice pa u metalne modle. Od ove mase ispadne 12 komada, nemojte previše puniti korpice, a odozgo ih pre pečenja možete posuti semenkama. Peku se oko 25 minta, kada porumene gotovi su. Takođe ne očekujte da previše nadođu jer masa nema mnogo brašna. Kada se ispeku sačekati malo pa ih tek onda vaditi iz modle, da se ne raspadnu. Ja ih jedem uz kiselo mleko ili jogurt, mogu se kombinovati i uz ajvar ili mleko. Zgodni za poneti, lako se prave, a još brže pojedu.



Нема коментара:

Постави коментар