петак, 24. фебруар 2017.

Kick salata


Nešto dobro poznato, vitaminska salata, kombinacije su razne, a ja ću vam predstaviti svoju verziju. Ova je malo siromašna  sa sastojcima ali ću vam dati ideje šta još možete da dodate. Pa da krenemo...

Potrebno:
-1 cvekla
-1 celer
-4-5 čena belog luka
-1 kašika soka od limuna
-so po ukusu
-kašičica ulja



Najpre oljuštite povrće pa ga izrendate na krupno rende, ovde ne preporučujem korišćenje secka i sličnih multipraktika. Beli luk izrendajte na sitno rende i dodajte povrću, sve začinite i odložite u staklenu teglu, lepše je kad odstoji par sati. Ovako pripremljena salata može da stoji dva dana u frizu.
Može se dodati šargarepa, jabuka, paprika ili kukuruz šećerac, ja sam u momentu pravljnje imala samo cveklu i celer. Ako ne volite limun u salati, možete koristiti jabukovo sirće, dobro se uklapa. Svemu se može dodati i kašika prepečenog suncokreta ili par oraha sitno seckanih. Što se tiče ulja može bilo koje, ja sam koristila od koštica grožđa. O dobrobitima ove salate možemo pričati mnogo, njeni sastojci redovnom konzumacijom utiču na: krvnu sliku, (cvekla), ten(šargarepa), čišćenje i izbacivanje viška vode iz organizma(celer).





Нема коментара:

Постави коментар