среда, 22. фебруар 2017.

Lunch paket

Na putu do čitaonice nastala je ideja za ovaj post. Često razmišljam o razlozima zbog kojih ljudi ne nose hranu na posao fakultet ili čitaonicu. Smatram da za to ne postoji adekvatno opravdanje, jer je jako jednostavno uz samo malo organizacije i planiranja.  Kao prvo zdravije je, zatim ne preskačemo obroke, znamo šta jedemo, jeftinije je, ne ponavljamo iste obroke,  mislim da je to sasvim dovoljno razloga. Verujem da većinu mrzi to da radi, neprijatno im je da nose obroke,  ali ako shvatite da to radite zbog sebe i da su mišljenja drugih nebitna u celoj priči možda se ipak odlučite da me poslušate..


U bilo kojoj radnji gde se prodaje plastika imamo najrazličitije posude za pakovanje obroka, sa pregradama,  neke čak i sa plastičnim escajgom (koji nije za jednokratnu upotrebu). Mada možete da koristite i neke plitke tegle koje ostaju od kupljenih namaza, džemova ili neka lepa plastična ambalaža, znači i taj aspekt smo rešili, ostaje još samo šta poneti? Na mom blogu u okviru kategorije Za poneti, imate neke predloge obroka koji mogu da se spreme dan ranije, mogu da se jedu hladni, zgodni su za pakovanje i nije potrebno da stoje u frizu, dakle neće vam se pokvariti (naravno jedino ako napolju nije +40). Na fotografiji iznad je jedna kombinacija koju volim, grilovano meso (od prethodnog dana) i dinstana šargarepa sa šampinjonima. A na fotografiji ispod teksta imate kombinaciju barenog pilećeg mesa i šargarepe sa heljdom. Heljdu kuvam oko 20 minuta, 3 kašike suvog ljuštenog zrna na 3x više vode, to mi je dovoljno za 1 obrok. Kada spremate obroke budite praktični, kuvajte za više dana, šta može zaledite, budite kreativni sa kombinacijama.  Pored obroka možete poneti i voće koje kupite na pijaci dan ranije jer je ono lepše od onoga koje na brzinu kupite u marketu. Rezultat svega ovoga je ušteda vremena na pauzi, bez čekanja na kasi u pekari, marketu, kiosku (ja sam jako nervozna kada sam gladna). Kompletnu pauzu ćete iskoristiti kvalitetno, uživaćete u zdravom obroku i sigurna sam da ćete se osećati mnogo bolje i svežije. Ovim postom ne izmišljam toplu vodu, mnogi već praktikuju nošenje hrane, ali zašto ne biste i vi probali, barem povremeno.


 

Нема коментара:

Постави коментар