четвртак, 09. март 2017.

Moje sočivo



Često je moj izbor za ručak, vrlo se brzo sprema. Uvek je rezerva kada ne znam šta da ručam ili da ponesem ako ne stižem da jedem kod kuće. Što se tiče kalorijske vrednosti one su izuzetne, ima samo 116 kalorija na 100g. Jako je bogato proteinima, sadrži 9g proteina, a 20g ugljenih hidrata na 100g sočiva. Što se tiče lekovitih svojstva, dobro je za snižavanje holesterola, za mršavljenje i bolju probavu, stabilizuje nivo šećera u krvi takođe je efikasno i protiv anemije jer je bogato gvožđem. Može se dodati u čorbu ili mešati sa pirinčem. Ja ga uglavnom kuvam sa povrćem. Ovde konkretno sa šargarepom. Pa da krenemo...

Potrebno:
-3 kašike sočiva
-1 veća šargarepa
-so, kari i biber

Isperite sočivo i stavite u šerpu, neka pređe voda 3,4 prsta iznad njega. Zajedno možete kuvati šargarepu oljuštenu i iseckanu na kolutiće. Sve se kuva oko 20 minuta, ako niste sigurni da je kuvano izvadite zrno i razdvojite da procenite da li je gotovo. Kada se skuva samo ocedite vodu i začinite, može se staviti i nekoliko kapi maslinovog ulja. Pored šatgarepe naravno možete dodati celer, luk ili neko drugo povrće koje volite. Ovakav obrok je jako hranljiv i zasitan, možete ga jesti uz neki mladi sir ili sezonsku salatu. Lak je za pakovanje i može da se jede naredni dan.

Нема коментара:

Постави коментар