петак, 21. април 2017.

Feti


Kada krene sezona tikvica ovo je redovno na tanjiru kod mene, obožavam ovaj lagani spoj. Idealno je za doručak, može se poneti u lunch box ili napraviti veče pre. Od ove mase imate taman za jedan obrok, dakle nema prejedanja i preterivanja. Pored svega toga ovo je bezglutenski obrok, sa dobrim ugljenim hidratima, prosto ga morate probati.

Potrebno:
-1 jaje
-1 manja tikvica
-4 kašike jogurta(ako baš nemate može i kiselo mleko, pavlaka)
-prstohvat sode bikarbone
-prstohvat soli, biber
-1 kašika mlevenog lana
-3 kašike kukuruznog brašna (ovde je bilo žuto, može i belo kao za proju)
-po želji začini, majčina dušica, origano

Najpre uključite ringlu na najjače i stavite suv teflonski tiganj da se greje. Za to vreme izrendajte tikvicu na krupno, ako je mlada nije potrebno ljuštiti. U to razbijete jaje i umutite sve viljuškom, pa dodate jogurt nastavite da mutite i na kraju sve suve sastojke. Masa treba da vam bude kao na fotografiji ispod, ako vam je previše retko (dešava se jer je tikvica previše vodena) dodajte malo brašna ili mlevenog lana, mada računajte da će se dodatno stegnuti u toku pečenja jer lan nabubri.


Dok ste to umutili, tiganj se zagrejao i spreman je za prvu palačinku. Nije potrebno podmazivati tiganj ako je dobro zagrejan i teflonski. Za jednu je dovoljno dve kašike mase koju stavljate na sredinu i rastanjite do nekih pola cm, poželjno je da koristite poklopac jer lepše nadođu, Ne pravim većeg obima jer mi je lakše da ih okrenem i jedem kada su manje. Kao i kod svih palačinaka samo sačekate da se palačinka isuši odozgo pa je okrenete, nije im potrebno dugo jer nemaju mnogo brašna. Isti proces ponovite i sa ostatkom mase, bez ikakvog podmaživanja tiganja bržinski su gotove. Ovako spremljene palačinke možete jesti sa mlečnim proizvodima, ili nekim namazima, kako vam volja.







Нема коментара:

Постави коментар