уторак, 25. април 2017.

Leftover




Ovo su obroci za momente kada praznim friz, nemam vremena, želim da iskoristim ostatke hrane i želim nešto lagano. Dajem vam tri predloga koja često pravim jer sastojke uvek imam tu negde. Planirajte obroke dobro kako bi ostaci bili minimalni, a opet ako se jave, vi na moj blog pa nađite ideju šta sa njima. Za početak jedna od najčešćih opcija koje pravim, uvek sa drugim povrćem, ali evo jednog konketnog recepta.


Šareni tanjir


Potrebno:
-šampinjoni (ovde 4 komada)
-šargarepa (ovde jedna manja)
-mladi crni luk
-maslinovo ulje, so, biber, kari

Stavite suv tiganj da se greje, za to vreme iseckajte šampinjone i luk, a šargarepu izrendajte. Idemo redom, malo ulja pa na to šampinjone, lagao mešajte pa dodajte šargarepu i luk. Kada je mlad luk dodajem na kraju jer mi je tako ukusnije vi možete i obrnuto. Smanjite ringlu, malo poklopite, pa lagao mešate, nikakava filozofija. Na kraju dodate so i začine po ukusu, ja sam navela gore moje omiljene. Može se korititi sa testeninom, mesom, ribom ili uz dodatak senfa na primer.


Pasulj salata

Kombinacija nastala kada sam bila kod kuće, kao što vidite tu negde neki pasulj. Mama je kuvala običan beli, ali sam ja u pravom momentu odvojila sebi bez zaprške i dobro ga ocedila. Ispala je jedna fina obrok salata.



Potrebno:
-kuvani beli pasulj (ovde 1/2 šolje od 180ml)
-kuvana riba (ovde pola oslića, a možete i tunjevinu)
-par listova zelene salate
-po želji neka ljuta paprika, so, biber
-maslinovo ulje (može i neko drugo)

Sve sastojke iseckate po potrebi i sjedinite, jako je lagano i hranljivo. Može biti i lunch paket, meni je idealna opcija.



Grill protein


Još jedna opcija, ispada da je kombinacija prethodne dve uz redukovanje nekih sastojaka, ali svakako je ukusna. Dobra je ideja kada imate kuvanu ribu od prethodnog dana ili obroka.


Potrebno:
-šampinjoni
-riba
-zelena salata
-maslinovo ulje (može i neko drugo)
-so, biber, soja sos po ukusu

Teflonski tiganj stavite na ringlu da se dobro zagreje. Šampinjone ne morate seći na listove, samo im odstranite peteljku pa premažite uljem i soja sosom, a možete i još nekim začinima. Volim soja sos jer mi onda nisu potrebni drugi začini i so. Bacite ih na zagrejan tiganj i praktično grilujte, ako imate tiganj baš za to onda još bolje. Kada njih pripemite na to stavite ribu da ona malo primi te ukuse i zagreje se. Uz ovaj obrok ide odlično zelena salata koju spremate po vašem ukusu. Rekla bih da je ovo jedan odličan ručak sa minimumom ugljenih hidrata, dakle vrlo hranljivo.




Нема коментара:

Постави коментар