недеља, 23. април 2017.

Sočna salata


Ne bih mogla da se odlučim da li je ovo kompletan obrok ili salata, u svakom slučaju jako je bogata proteinima, gvožđem i vlaknima. Prilično jednostavna, samo dva konkretna sastojka, a ostatak možete dopuniti po želji. Začini su razni, kari, majčina dušica, biber, bosiljak pa vi izaberite. Napravila sam veću količinu, sigurno za dva, tri obroka, vi možete i manje.

Potrebno:
-sočivo (ovde je bilo oko 10 kašika)
-4 pečene crvene paprike
-beli luk, masline
-maslinovo ulje
-kari, biber, majčina dušica
-so po ukusu

Najpre skuvajte sočivo tako što ga isperete par puta i stavate u šerpu sa vodom oko 3 prdta iznad povrđine sočiva. Potrebno mu je oko 20ak minuta da se skuva, nakon toga ga dobro ocedite i ohladite. U većoj posudi pomešajte sitno seckanu pečenu papriku, sočivo pa dodajte seckane masline i beli luk. Ja sam ovde koristila Aromatično ulje, recept koji sam već objavila. Kada ste sve sjedinili začinite i posolite, poželjno je da prenoći kako bi začini pustili arome. Salata može da stoji par dana u frizu, u dobro zatvorenoj posudi.


Нема коментара:

Постави коментар