понедељак, 08. мај 2017.

Start omlet



Kada je sezona spanaća ovo često pravim, prilično je brzo i vrlo zdravo, pošto ima dva sastojka za koje znamo da su puni vitamina i proteina. Može se jesti uz neku salatu ili mlečne proizvode, a često ga imam u lunch box-u jer je idealno za te prilike. Pa da krenemo...

Potrebno:
-2 jaja
-oko 200 g spanaća (poželjno svež, mada ne bi bilo loše i sa briketima, nisam probala sa drugim zelenišom)
-so, začini i malo maslinovog ulja (kašičica)

Uključite ringlu na maksimum i stavite suv teflonski tiganj da se greje. Umutite najpre belance pa dodajte žumance, neka bude penasto. U to dodajte sitno seckan svež spanać, malo ulja, posolite i začinite ( od začina uglavnom stavljam majčinu dušicu i biber) kao što vidite na fotografiji pa lagano izmešate. Može i bez ulja, a onda samo podmazujete malo  tiganj. Ja ga pravim skroz bez ulja, samo je bitno da tiganj bude bas dobro zagrejan i da budete strpljivi.

Sve sipate u teflonski tiganj, neka bude u obliku palačinke, ostavite da se dobro zapeče sa jedne strane, isuši površina kao što možete videti na fotografiji. Tek onda malo odvojite spatulom krajeve pa okrenete, ja koristim tanjir ovde, poklopim omlet okrenem tiganj da se odlepi na tanjir pa onda samo vratim drugu stranu da dopečem. To je to gotov omlet, na vama je izbor kako će te ga jesti.






Нема коментара:

Постави коментар