недеља, 18. јун 2017.

Pek pek




Sjajna ideja koju sam skoro dobila od trenera Igora, koga poznajem već neko vreme po osnovu svog rekreativnog treniranja. S obzirom da je on posvećen, stručan, recept je provereno dobar pa nećete pogrešiti ako i vi napravite. Njegova ideja je bila za tikvice ali sam je proširila na još neko povrće. Ovaj obrok je nazvao Zdravi čips od tikvica,a pored njega na instagram profilu zivizdravo možete naći još neke zdrave recepte. Preporučujem i njegovu starnicu zivizdravo.rs koja je jako motivaciona, sa pravim savetima i očiglednom željom da se treniranje podigne na viši nivo. Ovakav obrok možete jesti bilo kada, jako je zdrav i niskokaloričan. Navešću vam sastojke, a vi odredite količinu koju spremate.


Potrebno:
-povrće (ovde tikvice, mlada šargarepa, kupus)
-maslinovo ulje 
-semenke (suncokret, lan, susam)
-mleveni orašasti plodovi (badem, lešnik, orah)
-so, začini po ukusu (slatka paprika mlevena, kari, kurkuma, biber)



Uključite rernu da se greje na 180 stepeni, a pleh obložite pek papirom. Povrće obradite, isecite na kolutiće ili štapiće (šargarepa tanje da bi se upekla) prema potrebi. U stavite u posudu i prelijete mešavinom ulja, začina i soli, dobro umešajte i rasporedite na pek papir. Semenke samo pospete odozgo kao i orašaste plodove (oni nisu neophodni, ako nemate dovolje su semenke). Druga opcija je i premazivanje nauljenom četkicom ako hocete da smanjite količinu ulja ili samo date aromu povrću. Na pripremljen pleh rasporedite povrće kako bi se lepo upeklo (u ovoj fazi treba da izgleda kao na fotografiji).


Dovoljno je da se peče oko 15ak minuta, kako Igor kaže, dužim pečenjem se gube hranljiva svojsta ulja. Može da se jede hladno, toplo, da se ponese u lunch box-u, bez griže savesti, sjajan obrok. Hvala Igoru za ideju, ovo mi postaje omiljena večera.




Нема коментара:

Постави коментар