среда, 11. октобар 2017.

Fit pogača



Možda na prvi pogled izgleda kao nešto slatko ali ne, ovaj put slana pogača. Možemo reći da je ovo dobar supstitut za onu klasičnu sa brašnom od žitarica. Sadrži samo dva sastojka, a fil može biti po vašoj želji.

Potrebno:
-4 jaja
-10 kašika mlevenog lanenog semena
-1/2 kašičice praška za pecivo
-prstohvat soli
-ajvar za filovanje
-semenke za posipanje

Uključite rernu da se greje na 180 stepeni, pa za to vreme spremate sastojke za pogaču. Najpre odvojite belanca i umutite dobro, dodate žumanca pa nastavite da mutite. Kada dobijete vazdušastu masu, odložite mikser, dodajte laneno seme, so i prašak za pecivo pa lagano spatulom spojite sastojke. Ovo  uradite polako da bi masa zadržala volumen i nadošla prilikom pečenja. Što se tiče pleha, možete koji god, moj je bio okrugli, prečnika 24cm. Samo je bitno da ga obložite pek papirom, pa tek onda sipajte masu i rasporedite. Ukoliko ne filujete pogaču ni sa čim kada se ispeče, možete posuti semenkama odozgo (susam, suncokret, golica). Nije joj potrebno dugo da se ispeče, zavisi od vaše rerne, ali čim nadođe i stegne se gotovo je, nekih 15-20 minuta (uvek zaboravim da pratim vreme pečenja). Kada se ispeče sačekajte malo pa odvojite pek papir i odložite na rešetku od rerne da se ohladi. Možete je filovati sa ajvarom,humusom,a  može i neki mladi sir ako jedete. Prilično je lepa i bez fila, kao hleb uz neku tunu ili salatu. Od ove količine dobijate 4 fina parčeta, to što nema brašno od žitarica ne znači da je možete jesti u neograničenim količinama, budite umereni.


Нема коментара:

Постави коментар