петак, 19. јануар 2018.

Mini pizza



Za sve ljubitelje pizza ukusa evo jednog zdravijeg doručka, fina hrskava korica sa zdravijim brašnima od onih na koja ste navikli. Dosta ukusa odozgo, garantuje jedan nutritivno bogati obrok koji je idealan za početak dana.

Potrebno:
-3 kašike speltinog brašna ( poželjno)
-2 kašike heljdinog brašna ( poželjno)
-50 ml mineralne vode
-1 kašičica soka od limuna
-1/3 kašičice sode bikarbone (poželjno, ne znam kako bi bilo sa praškom za pecivo)
-1 kašičica maslinovog ulja ( može bilo koje drugo)
-za filovanje: paradajz sos, pršuta, slanina, šampinjoni, masline, kukuruz šećerac, origano, susam...



Najpre uključite rernu da se greje na 220 stepeni. Zatim umešajte oba brašna, sodu bikarbonu, so, ulje, sok od limuna pa polako dodajte vodu dok ne dobijete masu koja može da se razvijate oklagijom. Biće vam blago lepljiva ali nema potrebe da je pobrašnjavite pre razvijanja jer će biti previše suva kora. Pošto je testo gotovo razvijte ga na pek papiru oklagijom u krug, neka bude tanje, maksimalno 3 mm ( na fotografiji levo možete videti kako otprilike treba da izgleda u ovoj fazi). Dobijate pizzu otprilike 20ak cm prečnika, dakle jedna jača porcija. Kada pripremite podlogu prebacite je na pleh pa dodajte ostatak sastojaka, paradajz sos ( možete koristi koji god vi volite), šampinjone rezane na listiće, slaninicu ili pršutu, šećerac ( ja ga nisam kuvala), masline, origano, a na kraju možete i da pospete semenkama ( ovde je bio susam). Pravac rerna koja je dobro zagrejana, možda možete i da povećate još temepraturu, to zavisi od vaše rerne. Biže brzo gotova, ne brinite jer je kora izuzetno tanka. Pored ovih sastojka možete dodati i mlečne proizvode ukoliko jedete, meso zameniti tunom i slično.


Нема коментара:

Постави коментар