недеља, 14. јануар 2018.

Rice burger



Još jedan u nizu burgera, ovaj put jedna proteinska kombinacija, pirinač i jaja. Možda vam zvuči čudno, ali verujte mi ove dve namirnice se idealno slažu. Super su za obrok posle treninga uz neku salatu od sezonskog povrća. Količina sastojaka je za 6 velikih burgera.

Potrebno:
-6 kašika integralnog pirinča
-6 kašika mlevenog laneng semena
-2 jaja
-so, biber
-1 velika šargarepa

Najpre skuvajte pirinač dobro. Kada se prohladi ocedite pa sameljite u multipraktiku ili secku da bude skoro kao kaša. Zatim dodajte laneno seme, cela jaja ( slobodno direktno u masu, nije potrebno da mutite posebno), rendanu šargarepu, so i biber. Naravno možete dodati još neke začine, kao što su kari, beli luk u granulama, kurkuma... Uključite rernu da se greje na 180 stepeni. Od mase formirajte burgere pa ređajte na pek papirom obložen pleh. Na fotografiji ispod možete da vidite kako treba da izgledaju.



Peku se dok ne porumene, videćete već, ne možete mnogo da pogrešite. Idealni za lunch box, mogu se jesti i dan posle, ukoliko jedete za doručak možete napravti i neke zemičke, dok se za ručak preporučuje da to bude samo uz salatu.

Нема коментара:

Постави коментар