уторак, 05. јун 2018.

Štanglice



Većina nas voli bonžite i razne štaglice sa žitaricama. Često one kupljene imaju skrivene sastojke koji i nisu baš zdrav izbor. Pošto sam pronašla ekspandirani proso rešila sad da smislim nešto sa njim. Nisu baš skroz hrskave, ali super su, odlična užina.

Potrebno:
-2 šolje ekspandiranog prosa ( možda bi moglo i sa nekom drugom ekspandiranom žitaricom, ječam, riža, kinoa)
-1 belance
-1 veća dobro zrela banana
-1 šolja kornfleksa( ja sam koristila heljdine ljuspice)
-po 1 kašika sirovih semenki ( susam, golica, čia)
-2 kašike seckanih orašastih plodova
-1 kašičica kokosovog protein( ne preterujete, jer prevelika količina sprečava da se masa poveže, ako nemate nije strašno, dodajte malo kokosovog brašna)
-3 sveže urme (ili neko drugo suvo voće, u tom slučaju otprilike 1 kašika)

Uključite renu da se greje na 150 stepeni. U posudi umutite mikserom belance, dodajte banana, sve dobro povežite a onda dodajte sve ostale suve sastojke. Treba da dobijete masu kao na fotografiji, dakle da može da se oblikuje,pa u slučaju potrebe još vlažnih ili suvih sastojaka korigujete,jer će vam se možda drugačije sve ponašati ako koristite ekspandirani pirinač koji je krupniji od ekspandiranog prosa. 


Najbolje je da to uradite na pek papiru direktno. Možete formirati jedan oblik pa posle seći ili u startu formirati manje krugove ili štanglice. Ja sam formirala sve zajedno, kao što vidite na fotografiji.


Pa sam tako umotala u papir, da ne počne da gori odmah, pa posle 15 minuta otvorila, vratila da se peče, zatim posle 10 minuta izvadila i polako isekla, ako ne može do kraja bar malo zasecite da vam posle bude lakše da izlomite lepe štangle. Sve ukupno se peče oko, 40 minuta, pred kraj možete da smanjite temperature na 120 na primer. Fora je više da se suše, a ne da se peku i izgori suvo voće, meni je malo uhvatilo pa vam iz ličnog iskustva pišem. Mogu da stoje par dana, super za užinu.





Нема коментара:

Постави коментар