петак, 09. новембар 2018.

Bundevasta palenta


Nekako je nepisano pravilo da mi najbolji recepti nastaju slučajno, kada sam pri kraju sa pečenjem sedmične ture hrane, pa kao ajde probam i ovo, ili mi je ostalo nešto od sastojaka pa da se ne baci.

Potrebno:
-1 šolja palente ( koristila sam šolju od 200ml u celom receptu, i bila je suva nekuvana palenta iz kesice)
-1 šolja sojinog mleka( vi možete i neko drugo, što se tiče vode to nisam sigurna da li bi bila dobra zamena)
-1 šolja rendane sveže bundeve (bila je muskatna) 
-1 ravna kašičica stevije( može i neki drugi zaslađivač, kapiram da bi i tečni bili ok, kao što je npr. med, ali ne previše jer poenta ovog kolača nije da bude presladak)
-1 dobra kašika integralnog brašna ( ječmeno, ražano, ovseno, pšenično ili speltino)
-1/2 kašičice praška za pecivo
-3 kašike ulja ( ono koje inače koristite, ako je u pitanju kokosovo neka bude otopljeno)
-cimet

Najpre uključite rernu da se greje na 180 stepeni. U posudi pomešajte tečne sastojke, dodajte suve i na kraju bundevu. Treba da dobijete masu kao na fotografiji ispod.


Zatim obložite pep papirom pleh ( moj je bio dimenzija 25x13) i pravac rerna. Peklo mi se nekih 25 minuta otprilike, sređivala sam haos po kuhinji i skroz zaboravila da obratim pažnju na vreme. Uglavnom ovo je tanko i ne možete da pogrešite, samo pratite. Onda sam izvadila, sačekala mao da se prohladi pa odvojila od papira i ostavila na rešetku da se ohladi dobro pre sečenja. Pošto nisam imala u trenutku pečenja orašaste plodove, nisam dodala, ali vama preporučujem (badem, orah) ili neko suvo voće (grožđe, brusnica, urma) možete dodati u testo pre pečenja  samo pazite da vam ne viri iznad testa jer će goreti u toku pečenja.




5 коментара:

  1. Super recept.Jedva cekam da probam.Da te pitam poslije rucka da li treniras nesto?

    ОдговориИзбриши
  2. Jos da pitam kada jedes voce i koje najvise koristis?Na nekom blogu vidjela sam da kaze da voce ne treba jesti uvece pa,me zanima u koje doba dana ga treba jesti? Pozdrav.☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega hvala što pratite 😊 . Treniram uglavnom 4 puta sedmično jer mi prija baš. Što se tiče voća razne eksperimente sam izvodila i isprobala, uglavnom skontala da je umerenost najbitnija, jedem kada mi se traži samo gledam da me bude baš odmah posle obroka regularnog, to sam primetila da meni ne prija. Jedem najviše jabuke, sada i mandarine, banane sve zavisi od sezone. Puno pozdrava od mene 💚

      Избриши
    2. Hvala puno sto uvijek fino odgovoris i lijepo objasnis . Sve pohvale.☺☺

      Избриши
    3. Nema na čemu, 😊 trudim da ispoštujem sve ljude koji prate. Pozdrav 💚

      Избриши